Tuesday, March 22, 2016

Vreau sa-mi cumpar un televizor cu diagonala mare

Si doar atat. Nu sunt interesat de functii SMART, de dotari premium sau materiale super costisitoare. Sunt satul de aceste strategii de marketing care nu fac decat sa creasca pretul final. Am nevoie de un ecran generos care sa poata fi utilizat intr-un living modern. Vreau imagini clare si culorile de calitate. Ce nu am precizat este bugetul, nu vreau sa cheltui foarte multi bani deci, as vreau un televizor cu pret accesibil.

Dupa ce am urmarit cateva saptamani bune ofertele magazinelor online din Romania doar cateva modele mi-au sarit in ochi. Restul, sunt scumpe iar dotarile acestora chiar nu ma atrag. N-am nevoie de 3D sau WiFi si nici nu vreau un televizor care sa aiba rezolutie 4K. Posturile din Romania inca nu ajuns la HD, deci unde sa folosesc acest ecran? In fine, sper ca m-am facut inteles. Tot ce am gasit pana acum a fost acest top cu cele mai ieftine televizoare cu diagonala mare (peste 100 centimetri). Recomandati ceva de acolo, sau ma orientez in alta parte? :)


No comments:

Post a Comment